Friday, September 18, 2009

family comes first..of all means, all the time....

sebab da nak raye, tp x nak wish raye lagi...
tibe2...teringat memory pagi2 raye..
esp yg kat my house...
i'm gonna first my first one in 20 years....
bot regretting but terkilan....
for my family, you guys should know that there's nothing that i would trade you guys with... n i would trade anything to have another one moment will all of you..
MISS MY FAMILY...so much...

ok, so, as i've never wrote a post on them..here, quite a detail one...=]
meet my family....


huhuhu...miss korg sgt2...n then...
my uncle n aunty...ni still x ckup..so.xper la..hehehehe..
che jah, che je, pok min, pok me, ayah le, che jun, che ji, che la, sumah! fa rindu rindu rindu nih...hehehee


btw, one moment to arwah ayah qie....al-Fatihah....

pastu....my love-life...heee causins...syg korg sgt2....rindu2... prepare adiah untuk sy nok balik next year yer...pastu kiter gi jalam2...jgn kansel2 da...kene jadi......
kak long..kak wani...kak emie...mc ya...along...n saya...we're the perfect team...



rindu2....semue org pon sy rindu..

pastu...dtgla kanak2 yg memeriahkan raye...rindu sume....tp..
paling rindu....kat muyie bochia..waaaaa



konklusinya...sy rindu smua org..

1 comment:

Pisey said...

selamat hari raya teng!!

=)